Lead generation
Naast een doordachte communicatiestrategie en de juiste branding voor uw project, heeft u ook nood aan een evenwichtige lead generation strategie.
U heeft uw doelgroep voor ogen en ontwikkelt hiervoor aangepaste boodschappen, maar u wilt potentiële kopers en investeerders ook zo efficiënt mogelijk benaderen. Via de juiste kanalen en via datacaptatie proberen we zoveel mogelijk te weten te komen over de mogelijke drijfveren en de identiteit van individuele leads.
De realisatie van een nieuw vastgoedproject is weinig relevant zonder geïnteresseerde kopers of investeerders. U kunt steeds uw netwerk raadplegen, maar uiteraard wilt u ook nieuwe leads aantrekken en verder bouwen aan een kwalitatieve database.
Lead nurturing
U wilt niet alleen leads verzamelen, maar ze ook opvolgen. We doen dat door individuele trajecten uit te stippelen, waarbij elke lead de informatie ontvangt die op dat moment relevant is. Het doel is hen te overtuigen tot ze sales-ready zijn.
Marketing automation
We genereren de leads hoofdzakelijk op een geautomatiseerde manier. Dankzij automated marketingcampagnes vinden kwalitatieve leads hun weg naar de laatste fases van het verkoopproces. Marketing automation is in die zin het fundament voor het opbouwen van goede relaties met potentiële kopers.
Database management en business intelligence
Om potentiële kopers en investeerders gericht te benaderen, is het bijzonder relevant om hun mogelijke drijfveren en identiteit te achterhalen. Via datacaptatie houden we de vinger aan de pols. De verzamelde data geven we weer in dashboards, waarin alle data-input en de KPI’s constant te raadplegen zijn. Aan de hand van predictive analytics zetten we de gecapteerde data om in waardevolle inzichten. Zo kunnen we steeds bijsturen waar nodig.
Data als basis voor verkoop
Naast het feit dat uw potentiële koper zorgvuldig wordt opgevolgd, is de kennis die hieruit voortvloeit van cruciaal belang voor uw salesteam. Het resultaat is een snelle en effectieve verkoop.